United Legendz is geen in stenen gevangen bedrijf. Het is een besluit. Gemaakt door verschillende partners uit de bouwsector die elkaar uitdagen om krachtiger, slagvaardiger en proactiever met elkaar de toekomst tegemoet te treden. Binnen de groep United Legendz vallen op dit moment 6 labels: Biltz, IJbouw, Meerbouw, Mouton, TBK en Fixzed. Door de krachten te bundelen staan we sterk. Doordat we de toekomst met elkaar tegemoet gaan, vergroten we onze kansen. United as one: samen creëren we slagkracht in de markt. Als 1 sterk front.

Voor United Legendz is recruitment niet nieuw. Maar iemand die het intern oppakt, dat is wel nieuw.
Mijn aanpak is om een efficiënt en effectief recruitmentproces op te zetten bij United Legendz, met als primaire focus het centraliseren van recruitment, het versterken van het werkgeversmerk (Employer Branding) en tegengaan van de wildgroei van (detacherings)bureaus.

STRATEGISCHE DOELEN

  • Centraliseren van recruitment activiteiten
  • Verminderen van het gebruik van externe bureaus: er zal actief gekeken worden naar het verminderen van de afhankelijkheid van externe (detacherings)bureaus door interne talentwerving te bevorderen.
  • Optimaliseren van het werkgeversmerk (Employer Brand): het werkgeversmerk versterken om topkandidaten aan te trekken en het behoud van talent te verbeteren.

Start februari 2024